Hilsen fra en øko-gris !

Hilsen er måske lidt for meget sagt, men jeg kan stolt prale med at have spist 100% økologisk hér til aften! Vi tog på Madmanifesten på Amager, som er et økologisk spisested med varierende menukort.

image

I aften stod den på Pulled pork – burger, som for mit vedkommende selvfølgelig var bollefri – jeg fik derfor, som I kan se på billedet, pulled pork med coleslaw, aïoli, lidt hjemmelavede ovnfritter og grøntsagstilbehør. Lækkert, lækkert, lækkert! Min kæreste var også solgt og godkendte spisestedet, på trods af, at den økologiske aspekt af sagen ikke betyder det vilde for ham 😉

Pork’en var meget krydret, kødet var ikke lige så saftigt, som når man køber pulled pork ‘fra pakken’. Coleslaw var lækkert og let, og aïoli’en smagte ikke for meget at hvidløg, men havde en god smagsbalance.
Jeg vil afslutte indlægget med en masse varme anbefalinger – Madmanifesten er virkelig et sted, der er værd at besøge! Prismæssigt ligger det også ganske okay; burgeren koster 125,- og vand (som er det eneste, jeg drikker) var gratis!
Det er da værd at tage med, ik? 😉

God søndag aften! ♡

Skriv et svar

