Sund dessert med masser af protein

image

Denne her proteinis, mine damer og herrer er en af de skønneste desserter, jeg har smagt. Den er syrlig på den gode måde (bær-smagen) virker meget ægte, men samtidig er den blød og cremet, som en is nu skal være.

Opskriften kommer fra Morten, og jeg har fulgt den 100%, når jeg lavede min is. Den eneste forskel var, at jeg valgte at bruge blandede skovbær frem for kun at bruge blåbær i isen. Jeg kan i hvert fald med hele mit hjerte anbefale denne proteinis og fortælle, at lige så godt, som den smager, lige så sund er den!

Hér er det direkte link til opskriften.

Skriv et svar

