LCHF hyggestund

image

I dag har jeg været i gang fra kl 10 om formiddagen til halv 8 om aftenen. Dagen har været fyldt til punkt og prikke; bl.a. med Sundhedsmessen i Øksenhallen (som var en fantastisk oplevelse, og jeg lover at fortælle mere om mine indryk fra messen på et andet tidspunkt)! Derudover har jeg været ude at træne; været på universitetet samt taget en ferniseringsrunde på Københavns gallerier med en studieveninde. Der blev derfor cyklet en del i dag, og bestemt også spist godt (takket være smagsprøverne fra Messen!), men da jeg kom hjem, kunne jeg alligevel mærke, at maven var ved at blive tom igen.
Jeg kunne hverken overskue at lave noget mad eller havde specielt meget lyst til et aftensmad-måltid.
Jeg besluttede derfor at lave noget hurtigt, og noget, som jeg samtidig kunne hygge lidt med. Det blev til en hurtig omgang bønne-fritter, skårne gulerødder, og dertil sød chili-mayo samt en peanut – dressing, som består af kværnede krydrede jordnødder blandet op med lidt creme fraiche.

Skøn snack; føles super sund at sidde og nyde, og gulerødderne og de fede dressinger giver både en god mæthed og gode næringsstoffer og vitaminer til kroppen!

Skriv et svar

