Første dessert i rigtig lang tid – RAW BROWNIE ☆

image

I aftes havde jeg lavet en masse planer med søde veninder, som viste sig at være så søde og baile på mig.
Min aften stod derfor i selskab med luksusfælden, en let middag, og (lidt sent på aftenen og ret spontant) en smækker raw dessert.
Inspiration har jeg fra Helse Matilde, men ret skal være ret, og jeg har lavet lidt om på opskriften.

Du skal bruge:
Bund:
1 dl mandler
1 spsk kokosolie
2 spsk kakaopulver

Fyldt:
200 – 250 g dadler (uden sten)
2 spsk kokosolie
1-2 spsk creme fraiche
1-2 spsk kakaopulver
Lidt vaniljepulver

Fremgangsmåde:
Bund:
Blend alle ingredienser og tryk maasen ned i et fad, så der dannes en ‘nøddebund’ for hele kagen.
Blend derefter ingredienser til fyldet og læg massen på nøddebunden.

Lad kagen hvile i 5 -10 minutter på frost og server med lidt creme fraiche. ♡

What’s not to like?

5 thoughts on “Første dessert i rigtig lang tid – RAW BROWNIE ☆

Skriv et svar

