LCHF kyllingenuggets med blomkåls’dupper’

image

Første indlæg på den nye blog; jeg ville have startet med noget spektakulært, noget, I – læsere kunne huske for evigt, men det blev altså til en omgang hjemmelavede nuggets med ristet blomkål som tilbehør.
Jeg havde bestemt ikke lyst til det helt store, men jeg måtte sørge for lidt nødvendig næring efter en god Thai-Bo time, hvor man får lov at få pulsen helt op, og samtidig får koblet af på en måde, man ikke gør ved anden form for træning. Man får lov at slå, sparke og råbe alt det, man kan og har lyst til.
Tre ting, som (er jeg rimelig sikker på), alle mennesker kunne trænge til på et eller andet tidspunkt i deres hverdag. Vi når ikke særlig langt med at undertrykke den slags følelser/denne trang, så hvorfor ikke sørge for, at både kroppen og sindet får lov at give slip i et enkelt øjeblik (eller en lille times tid)?
Det kan umuligt være skidt at være lidt ‘dyrisk’ engang imellem, gøre noget ur-menneske-agtigt! Hvis det var så skidt, var palæo diæten nok aldrig blevet så populær, som den er nu 😉
Jeg kan derfor stolt konstatere, at jeg har givet mig selv lov til at være lidt primitiv i dag og slået og råbt, og haft det fantastisk bagefter. Kan nu med god samvittighed tilbringe resten af aftenen på min sofa, hvorfra dette indlæg skrives.

Skriv et svar

